Eilt.online

Hoog tijd om me voor te stellen!

Ik ben Eilt, gepensioneerde pelgrimHet enige werk dat ik nu nog doe is vrijwillig.

Ik vul veel dagen met lange wandelingen (alleen of samen met wandelvrienden). Mijn langste wandeling duurde bijna vijf maanden! 

Daarnaast heb ik het Damsterdieppad uitgezet. Zie www.damsterdieppad.digital 

Hier op eilt.nl hou ik mijn blog bij.


Contact 

'k Ben te vinden op Mastodon, op Bluesky, op Threads en op Instagram

Mijn mailadres is info@eilt.nl

Je kan me verder vinden als Local Guide in Google Maps. En een beetje bij YouTube - @eilt.

Mijn wandelingen deel ik op Komoot.


De eerste dag van de Lange Wandeling in 2022 kan je HIER vinden.  

De Lange Wandeling van 2023 start HIER!

En de Lange Wandeling 2024 is inmiddels ook begonnen! HIER

Vanaf iedere dag kan je doorklikken naar de volgende dag. Eventueel kan je ook de zoekopties rechts kiezen.


Deze pagina op Eilt.nl heeft een eigen snelkoppeling: eilt.online