Dag 1 - Ik vertrek!

Dag 1    -    19 maart 2023    -   Veendam naar Kropswolde -     17 km 

 

Vandaag is de start van de Lange Wandeling 2023! Na vorig jaar heb ik niet getwijfeld: dit ga ik nog eens ondernemen. Vorig jaar lag de nadruk op Schotland en Noord Engeland, dit jaar ga ik richting oost. Denk ik...

Jullie mogen alvast raden wat mijn meest oostelijke plaats gaat worden (zelf weet ik dat nog niet echt zeker). Stuur je antwoord naar info@eilt.nl (misschien maak ik er een prijsvraag van).

Vandaag, deze zondagmiddag, begon zonnig maar later kwam er bewolking. Geen regen gelukkig. De eerste dagen ga ik met een kleine rugzak lopen en kom ik iedere avond gewoon weer thuis in Veendam. Een mooie methode om het ritme en de conditie weer te vinden. Vanaf volgende week ga ik met de grote rugzak lopen en neem ik mijn huishouden mee op mijn rug.


De route was bekend want ik heb de afstand vaker gelopen en de route was bijna gelijk aan de laatste dag van vorig jaar (maar dan andersom). Je kan het nalopen via deze link op Komoot - omdat het gaat van treinstation naar treinstation is dat handig lopen. Op Komoot staan ook alle foto's van deze dag.


Klik HIER als je de tocht van vorig jaar nog eens wil bekijken.

Klik hier voor de volgende dag.