Dag 102 en 103 - glooien

Dag 102 - 28 juni 2023 - in en om Bogense 13 km
Dag 103 - 29 juni 2023 - van Odense naar Kattebjerg 29 km

Gisteren werd ik wakker in het kasteel Harridslevgaard Slott
Dit gebouw is eeuwenoud en vergt natuurlijk veel onderhoud. Het deel waarin ik sliep was nog niet volgens de laatste eisen ingericht - andere delen al wel. Toch prima geslapen in een erg zacht bed.

Gisteren was verder een ontspannen dag. Uitslapen en een beetje boodschappen doen en zo. 
We liepen 's middags naar mijn bed and breakfast in Guldbjerg om aan te melden en de rugzak daar te parkeren.

' s Avonds gingen we samen eten in het kasteel. Mijn vrienden hebben heerlijk gekookt!

Vandaag werd ik dus wakker op een ander adres. Een werkelijk vorstelijk ontbijt kreeg ik aangeboden, warm en koud. Genoeg energie voor een actieve dag!
Morgen maak ik een foto... 

Mijn vrienden gingen naar het openluchtmuseum in Odense en brachten mij naar de straat waar ik eergisteren ben gestopt. 

Vanaf Odense liep ik gedeeltelijk over de oude spoortrajecten. Over glooiend terrein door bossen en landbouwgebied. Mooi!

Gelukkig bleef het droog ook al zag het er soms dreigend uit. 
Vanavond is het eindelijk gaan regenen. 

Opnieuw heerlijk gegeten in het kasteel en daarna met de auto door de regen naar Guldberg teruggebracht.

Morgen weer rustig aan...