Schiermonnikoog 2020

Toch nog op vakantie geweest. Ik was er aan toe: zes dagen op Schiermonnikoog kamperen op camping Seedune

Kamperen is mijn ding maar ik merk wel dat ik daarin moet veranderen. Iets comfortabeler, misschien is glamping wel iets voor mij. Zo ga je denken als de ingang van een tentje een uitdaging gaat worden...

Tijdens deze week is een aluminium boog van mijn tent gebroken. Nog een reden om anders te gaan kamperen. Tegelijk raakte mijn luchtmatras ook nog lek...

Alle dagen veel gewandeld, hierbij een aantal foto's. Klik op de foto voor een vergroting.

Dit is langs de waddenkant van de duinenrij.




Zelfs een grijze dag laat veel kleuren zien.


Het meest oostelijke punt van Schiermonnikoog waar Noordzee en Waddenzee elkaar raken.


Vlak voor mijn tent.


Dit is ook een pad...












Veerboot naar Lauwersoog.