Soms gaat het snel

 

Omdat ik meer wilde weten over die nieuwe regeling van vervroegde AOW ging ik donderdag kijken bij www.mijnpensioenoverzicht.nl 

Mij leek het wel mooi om eerder te stoppen met werken, bijvoorbeeld januari 2022. Toen ontdekte ik die donderdagavond dat ik meteen kan stoppen omdat ik een flexibel pensioen heb van vorige werkgevers in het transport. Daar heb ik even een nachtje over geslapen en de volgende ochtend het meteen online geregeld. Soms moet je doorpakken.

Diezelfde vrijdagmorgen heb ik mijn werk opgezegd bij Transcom. Daar heb ik een mooie, leerzame tijd meegemaakt met mijn collega's maar nu ga ik andere dingen doen :-)

Mijn betaalde werk stopt daarom op 31 juli! Vanwege snipperdagen zal het wel een week of twee eerder worden.

Nu kan ik terugkijken naar de bedrijven waar ik allemaal heb gewerkt, soms heel kort:

Krantenwijken, Rijkswaterstaat, Brons Industrie, Lommerts, De Bruin Lommerts, De Bruin, Vos Logistics, De Vries Transportgroup, UWV, Christal, KPN, Ziggo en Transcom (Tele2)

Misschien ben ik eentje vergeten. Dat kan als je zo'n vijftig jaar aan banen en baantjes hebt gehad.