Dag 102. Naar Texel Noord

26 juni Texel 24 km

Rupsen

Eergisteren mijn 100 dagen onderweg vol gemaakt!
Ik ben nog nooit zo lang van huis geweest maar in juli hoop ik weer thuis te zijn. De laatste wandeldag zet ik Komoot weer aan. Iedereen met een link kan mij dan live volgen. Ik weet nog niet welke dag dat gaat worden. 
Interesse om mij dan te volgen of misschien zelfs een stukje mee te lopen? Stuur dan een bericht, bijvoorbeeld via info@eilt.nl

Vanmorgen voor vertrek een kerkdienst in Den Burg bezocht. Deze keer gekozen voor De Burght, de oudste kerk van het dorp. Redelijk volle kerk maar de spreker merkte wel op dat we bijna allemaal 50-plus zijn. Ook hier heeft men last van het feit dat de kinderen en kleinkinderen niet meer naar de kerk komen.
De preek ging uit Job en Filippenzen met als thema "God is overal". De spreker stelde de vraag "Waar is God vandaag?". 
Je kan het terugkijken op kerkdienstgemist.nl (in de eerste minuut zie je mij ook lopen in korte broek). 

Na de dienst alles ingepakt en vertrokken. In Den Burg een lunch gegeten en via een mooie route naar de camping bij De Cocksdorp gelopen. Wat is Texel een groot eiland met veel verschillende landschappen!

Avondeten bij Landal, tegenover de camping. Een lekkere schnitzel met echt Texels bier erbij. 

De vorige camping had ik een groot eigen groen weiland met een ruim uitzicht. Deze camping heb ik een klein veldje maar ook weer voor mijzelf alleen. Best fijn. 

Tot morgen!

De kerk van het zeer toeristische dorp De Koog. 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.