Dag 108. De route terug naar huis

2 juli West-Terschelling 18 km

Even bekeken hoe ik de rest van mijn reis wil gaan lopen. 
Zoals het er nu uitziet zal ik zaterdag 16 juli de laatste etappe lopen. Waarschijnlijk vanaf Noordlaren. Op die dag stuur ik een link naar iedereen die mij op afstand live wil volgen - of een gedeelte meelopen. 
Stuur me een berichtje als je die link wil ontvangen. 
Heb je geen gegevens van mij? Stuur dan een mailtje naar info@eilt.nl 

Boeien in de haven van Terschelling. 

Vandaag eerst de was gedaan. Met de hand, helaas is er geen wasmachine of droger als je op visite bij de boswachter bent. Het drogen gaat langzaam. Op het korte lijntje dat ik heb past niet alles in één keer. 

Het seinhuisje op de top van een hoge duin. 

Verder een aantal wandelingen gedaan. Van de avondwandeling kan je via Komoot de route en foto's zien

Nog niet op het Noordzeestrand geweest. Morgen proberen. Vandaag was een beetje lui. 

Nog wat foto's -

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.