Dag 122. Over de finish

16 juli Kropswolde - Veendam 21 km

Vandaag de laatste etappe van mijn Grote Wandeling 2022!
De start was op het station Kropswolde. Ook vandaag heb ik Komoot live aangezet zodat je de route kan nalopen.
De route is echt een aanrader, ik ga het zeker nog eens lopen in een ander seizoen. 

De molenwieken malen 

Loslopende paarden in park bij Hoogezand 



Ik weet dat niet iedereen er blij mee is maar ik hou van de open landschappen van de VeenkoloniĆ«n. De verre uitzichten, het golvende graan, de bloeiende aardappelvelden. Prachtig! 


Het wandelen ging vandaag gemakkelijk. Precies toen ik het nodig had was er een bankje. 
Bij Hoogezand en bij Veendam is beschutting te vinden tussen de bomen. 


Een paar kilometer voor de finish zag ik het eerste bekende gezicht. Zij maakte van verre al foto's. Misschien plaats ik die plaatjes later op deze pagina.

Fijn om even niet alleen te lopen, even bijpraten. 
Als finish fungeerde de Oude Kerk van Veendam. Mooi dat er offline en online zoveel mensen mij welkom heten!

De cijfers:
Totaal aantal stappen 3080800
Gemeten aantal kilometers 2095

Hartelijk dank voor al het meelezen en meeleven met mijn reis. Ik voel me gezegend dat ik dit mag en kan doen. 
Nu moet ik het 'gewone leven' weer oppakken. 

Maar ik hoop dat ik D.V. volgend jaar weer een langere wandeling mag lopen. Kijk nu en dan op Eilt.nl voor het laatste nieuws. 


*
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.