Op zoek naar uitzicht

Een nieuwe maand en nieuwe plannen! 

Misschien denk je dat ik wel even rustig aan ga doen na mijn vier maanden wandelen. Dat heb ik ook wel gedaan maar tegelijk merk ik dat ik het reizen mis. Reizen geeft een soort ritme in je leven en iedere dag een nieuw uitzicht - letterlijk en figuurlijk.

Ik zit al te denken aan een Grote Wandeling in 2023 maar ook aan wat kleinere avonturen in 2022.

Binnenkort hoop ik een paar dagen te gaan wandelen op Schiermonnikoog, bijvoorbeeld. Ook heb ik de Ommetje-app weer gedownload om mijn dagelijkse stappen weer te kunnen vastleggen.


Even over de Grote Wandeling in 2023: vanzelfsprekend kan ik mijn oude plan om één van de vele wegen naar Rome te volgen weer oppakken. Of lopen naar Santiago - ik kijk opeens veel YouTube-filmpjes van mensen die de Camino lopen...

Maar Engeland en Scandinavië lijken mij ook geweldig!

Deze blog blijf ik aanvullen als dagboek - misschien niet zo vaak als tijdens de afgelopen vier maanden maar wel regelmatig.


Reageren? info@eilt.nl is mijn adres maar je kan me ook vinden op Twitter en YouTube.