Dag 7 - dat schiet niet op...

Dag    7    -    25 maart 2023 - Groningen naar Groningen 16 km


Vandaag was het plan om van Groningen naar Westlaren te lopen. Westlaren is bij Zuidlaren en heeft een bushalte met korte lijntjes naar Pieterpad, Drenthepad en Groot-Frieslandpad. Een aanrader als je een wandeling wil plannen in deze omgeving.


Maar plannen maken is altijd gemakkelijk, uitvoeren heeft meer voeten in de aarde - letterlijk deze keer. 

's Morgens was de start te laat doordat ik na een nachtwacht (vrijwilligerswerk) even heb geslapen. Daarna liep mijn telefoon vast door een update. Kortom ik had een late start.


Door een paar regenbuien liep ik vanaf het hoofdstation in Groningen over het Pieterpad naar Haren. Daar kwam ik tot de conclusie dat ik beter terug kon lopen naar Groningen, anders zou ik een eetafspraak in Wildervank gaan missen.


Morgen een herkansing!

De route met foto's kan je weer vinden in Komoot.

Klik hier voor de volgende dag.