Meekijken, meelopen of nalopen (weer aangepast)

Vanaf zondagmiddag 19 maart hoop ik mijn Lange Wandeling 2023 te gaan lopen. De eerste dagen met een kleine rugzak en later met de grote rugzak. 26 maart is mijn laatste zondag in Veendam.

De plannen voor de eerste week waren eerst onzeker doordat ik dan afhankelijk ben van het openbaar vervoer (er waren eerder stakingen aangekondigd) maar het lijkt nu haalbaar. Ik loop die week een rondje door Groningen en Drenthe om wat conditie en ritme op te bouwen. Iedere dag is het mogelijk om mee te lopen of de route live te volgen via Komoot. De routes tot en met dag negen kan je eventueel later nalopen want ze blijven beschikbaar op Komoot.

Dag 1 - zondag 19 maart - van station Veendam naar station Kropswolde

Dag 2 - maandag 20 maart - van station Kropswolde naar station Appingedam

Dag 3 - dinsdag 21 maart - van station Appingedam naar station Uithuizen

Dag 4 - woensdag 22 maart - van station Uithuizen naar station Bedum

Dag 5 - donderdag 23 maart - rustdag?

Dag 6 - vrijdag 24 maart - van station Bedum naar hoofdstation Groningen

Dag 7 - zaterdag 25 maart - van hoofdstation Groningen naar Zuidlaren

Dag 8 - zondag 26 maart - van Zuidlaren naar station Veendam

Dag 9 - maandag 27 maart - van Veendam naar het oosten

Dag 10 - dinsdag 28 maart - laatste rustdag in Veendam (inpakken grote rugzak en naar het museum)

Dag 11 - woensdag 29 maart - eerste dag met grote rugzak

Ergens rond 1 augustus hoop ik terug te zijn in Veendam. Ik hou jullie op de hoogte via deze site en via Mastodon. Bijna iedere dag komt er een kort verslag.


De route van vorig jaar kan je nalezen vanaf HIER. Op iedere pagina staat een link naar de volgende dag - het werkt nu correct...