Steeds verder van huis... (Pieterpad 6)

Vandaag, 10 november, weer een stukje van het Pieterpad gelopen. 
Deze keer van Schoonloo naar Sleen. Het grootste deel van de dag liep ik door het bos. De laatste uren ging het regenen maar gelukkig heb ik mijn paraplu bij me. Het laatste deel van de route ging door wat saai landbouwgebied. 
Best druk op de route - of dat lijkt zo, want je haalt geregeld dezelfde mensen weer in. Meestal is het vooral druk op zaterdag en zondag, bij mooi weer. 

Met het openbaar vervoer vanaf of naar mijn huis kost steeds meer tijd. Later deze maand ga ik een paar dagen in een hotel, denk ik. Scheelt een hoop reistijd.

In Komoot staan nog meer foto's bij de routebeschrijving van vandaag.
Onderweg een ultrakort filmpje gemaakt.
Klik HIER voor de start van het Pieterpad. 
Klik HIER voor de vorige etappe. 
Klik HIER voor de volgende etappe.

Sleen