Goede voornemens gelukt?

Na een dikke maand even terugkijken naar mijn goede voornemens... Het valt me mee. 

1 Allereerst die talen leren: hoewel ik merk dat Drops geen snelle methode is ben ik blij dat het wel werkt. Mijn hersenen worden aan het werk gezet en dat is altijd goed. Ik heb bijna niets gemist, prima! Gewoon doorgaan dus.

2 Wandelen: in januari heb ik twee dagen mijn 6000 stappen niet gedaan - toch is het gemiddelde 8527 stappen (6,54 kilometer per dag). In februari tot nu toe 9771 stappen (7,48 km per dag) - maar die maand is nog maar een week oud. Vanaf nu ga ik streven naar 7000 stappen per dag. Onderweg naar een podcast of naar muziek luisteren is trouwens erg fijn.

Vandaag heb ik gewandeld in de sneeuw. Dat knerpende geluid van de voetstappen in verse sneeuw is echt een mooi geluid!

3 Elke dag een uur lezen is blijkbaar te hoog gegrepen, heb ik maar zelden gehaald. Daar ga ik de verwachting lager zetten. Een half uur is mooi en ik zet het ook gewoon elke dag in mijn agenda.

4 Elke maand naar een museum was sowieso onmogelijk doordat alles dicht is. Wel mooi dat je online veel musea kan bezoeken maar dat is toch wat anders.