Dag 15. Nu serieus?

31 maart Whitley Bay - Newbiggin by the Sea 32 km

Voordat ik ga terugkijken naar de 15de dag van dit avontuur nog even een filmpje van een paar dagen geleden.

Mijn filmpjes worden niet vaak bekeken toch wil ik daar de komende maanden vaker gebruik van maken. Een film zegt zoveel meer dan een foto. 
Helaas lukt het me op mijn mobiel alleen om ze als link te plaatsen. Hopelijk gaat de app van Blogger later meer mogelijkheden krijgen. 

Vandaag de eerste langere wandeling in Engeland gedaan. Het bleef droog ook al waren er soms dreigende luchten. Wel koud met veel wind. Pas aan het eind van de middag kwam er een hagelbui.
Zo'n 32 kilometer gelopen. Aantal stappen vandaag 47190 een record voor 2022 én 2021! 
Ik was even voorbij Newbiggin by the Sea. Tent moest ik nog opzetten maar dat bleek te lastig daarom teruggekomen naar Newbiggin en in The Old Ship een heel goedkoop kamertje gekregen. Het uitzicht is volgens de cafebezoekers geweldig als de zon op komt. 

Nu ook al mooi. Vanavond hebben ze hier een pubquiz, ga ik even bekijken. 

Ik heb de hele dag de Coast Path gelopen. De aanwijzingen waren lekker duidelijk. Toen ik even ging opwarmen in een koffietent bij het strand ging de eigenaresse meteen het straalkacheltje aanzetten en op mij richten. Aardige mensen die Engelsen!


De foto's -

*
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.

Klik hier voor dag 16.