Dag 9. Een beslissing!

25 maart Bremenbergse Hoek - Harderwijk - Amsterdam 20 km


Nee, vandaag weer geen Komoot. Morgen gaat hij weer aan want nu heb ik voorlopig volop stroom.
Als jullie dan morgen de route gaan bekijken zien jullie dat ik een stadswandeling heb gedaan door... 
Amsterdam!

Een lang verhaal kort verteld: mijn conditie is prima maar mijn blaren gaan aldoor stuk van het lange lopen met veel gewicht. Normaal zou ik dan gewoon korter wandelen - 20 kilometer maximaal per dag. Alleen dat heb ik fout gepland want vanaf mijn stop in Zwolle zou ik bijna 30 per dag moeten lopen om de boot te kunnen halen! 
Dus ben ik vandaag naar het station in Harderwijk gelopen. Twee mannen uit SyriĆ« die ik in Harderwijk tegenkwam waren zo vriendelijk om met mij mee te lopen om de weg te wijzen naar het station. 
Daarna trein en tram naar mijn nieuwe slaapplek. 

Gisteren heb ik ruim 24 kilometer gelopen, vandaag toch nog ruim 20. 

Kortom: ik ben nu dus in Mokum, camping Zeeburg. 

Trouwens: gisteren had ik een slaapplaats gevonden bij een verder gesloten camping, ze hadden het toiletgebouw voor mij open gezet! Allemaal gratis. 
Toen ik vanmorgen wakker werd lag er ijs op de tent en het was mistig.
Bij die meters van vandaag liep ik vooral op het fietspad langs de kust van het Veluwemeer.

Ook nog wat foto's van Harderwijk -
Vanaf nu loop ik zonder planning :-) 
*