Dag 7. Avonturen zonder een leesbril.

23 maart Zwolle - Roggebot 26 km


Na twee nachten slapen in Zwolle is het hoog tijd om verder te lopen. Zaterdag wil ik in Zeeburg (bij Amsterdam) zijn. Ik kan natuurlijk de trein nemen maar dat is - voorlopig - tegen mijn principes. Hoewel het wel waarschijnlijker gaat worden dat ik een stuk moet overbruggen met OV, of mijn rustdag ga schrappen. Ik hou jullie op de hoogte. 

Vandaag via Kampen naar het terrein van de NTKC op Flevoland Roggebot.
De tocht zelf was niet echt mooi maar gelukkig had ik prachtig weer. Het hoogtepunt was natuurlijk de oude hanzestad Kampen. Altijd een soort sport om vanaf de overkant van de IJssel de (kerk)torens te tellen. Blijkbaar is het een kerkgaand stadje...

Het was in Roggebot even zoeken naar het sleuteladres waar ik de sleutel van het kampeerterrein zou kunnen halen. Doordat ik mijn leesbril niet gebruikte zocht ik naar het foute huisnummer. Tja, altijd lastig om toe te geven dat je niet zonder hulpmiddelen kan...

De link:
*