Dag 19. Zeehuizen.

4 april Dunstan Hill - Beadnell Bay 20 km

Een stormachtige nacht met veel regen gehad. Mijn tentje hield zich prima.

En vanmorgen scheen de zon en was het tentdoek weer droog. Ik ben een gelukkig mens. 
Aan de wandel!
Na een bezoek aan de supermarkt het kustpad weer opgezocht. Het kasteel van gisteren stond al op mij te wachten (klik voor een vergroting).

Blij dat ik bijna overal internet heb, dat zal in Schotland straks wel anders worden. Soms is er wifi maar soms...

Het was een beetje rare wandeling. Ik wilde in Seahouses overnachting zoeken maar dat bleek lastig. Het was aardig vol met toeristen blijkbaar, of ze waren nog niet open. Wel grappig dat iedereen die je spreekt dan wel een beetje kan helpen.

Ik besloot dan toch maar voor een camping te gaan. Er zou eentje ten noorden zijn, maar daar waren alleen caravans. Er zou een boerderij zijn in het zuiden die een veldje heeft. Maar toen ik daar kwam bleken ze nog niet open te zijn, er stonden nog schapen op het veld. Maar nog verder naar het zuiden was toch echt een camping. Dat bleek gelukkig raak te zijn. 
Ik heb een beetje het gevoel dat ik tot halverwege terug ben gelopen, in een soort Processie van Echternach.

Toch nog zo'n 20 kilometer gedaan, vind ik voor vandaag genoeg. Vooral omdat het nu toch gaat regenen. 

De foto's -

Broedende meeuwen


Een soort zeepokken

*
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.

Klik hier voor dag 20.