Dag 39. Zondag in Glasgow

24 april Glasgow 14 kilometer

Vanmorgen naar de kerk geweest. Omdat het dichtbij is heb ik gekozen voor Saint Silas. Het was een volle kerk met veel jonge mensen. Dat zal komen door de nabijheid van de universiteit.
In mijn ogen een beetje vreemde dienst omdat er aan het begin uitgebreid verslag werd gedaan van het afgelopen financiële jaar. Met een powerpoint en grafieken! 
Openheid is natuurlijk altijd goed maar ik had het op ander moment gedaan. 

De preek en het zingen was prima. Er stond een goede band. 
De preek ging over 1 Timoteüs 6 vanaf vers 6, dat past wel weer bij het financiële verslag... 
Het is een Anglicaanse kerk dus veel dingen zijn vastgelegd, bijvoorbeeld de tekst van de meeste gebeden en de reacties van de gemeente.
Na de dienst was er koffie - altijd fijn om even te kunnen babbelen met verschillende aanwezigen.
 
Na de lunch in mijn kamer geweest. Van mijn kamergenoot uit de VS heb ik vanmorgen afscheid genomen, hij is vertrokken naar Inverness. Ik zag dat hij een paar sokken had vergeten.
De schoonmaker kwam langs. Hij bleek half van Nederlandse afkomst te zijn, één opa kwam zelfs uit Groningen - kleine wereld!

De rest van de dag een beetje geslenterd door de stad. Nog wat boodschappen gedaan en een museum bekeken (niet zo bijzonder).
 
Ik heb zin om verder te gaan. Vanavond even de route plannen terug naar de John Muir Way.

Nog wat foto's - 

 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.