Dag 44. Finish!

29 april Balloch - Helensburgh - Balloch 29 km

Het is gelukt! Ik heb de finish van de John Muir Way vandaag gehaald. Dwars door Schotland van zee tot zee - van Dunbar tot Helensburgh!
En om het te vieren heb ik meteen het eerste deel van de Three Lochs Way gelopen om weer terug te komen bij mijn hotel.
Dat laatste was ik helemaal niet van plan maar het lopen ging zo probleemloos dat ik niet de trein heb genomen maar de heuvels opnieuw beklommen.

In Helensburgh heb ik (200 meter voordat ik de kust had bereikt) een kop koffie met heerlijke koek gekocht bij de kerk. 
Leuke ontmoeting en een fijn gesprek! 


Helensburgh is een mooie stad. Kijk maar :

Een 360 graden horizonfoto, klik voor een vergroting. 

Morgen is het voorbij met het droge weer en de blauwe lucht. Ideaal weer voor een nieuw project....
Ik hoop morgen een begin te maken met de West Highland Way naar Fort William. 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.