Dag 55 en 56. Van hoog naar laag

10 mei Inveruglas - Glasgow 7 km gelopen 
11 mei Glasgow 14 km gelopen 


Gisteren had ik geen energie om mijn dagboek bij te werken. Mijn tentje en al mijn spullen waren nat door de striemende regen op mijn wildkampeerplek. Daardoor had ik maar matig geslapen. 
Daarna wel mooie foto's gemaakt. 

Ik besloot daarom om door te reizen naar Glasgow. Daarmee heb ik de Highlands nu definitief achter me gelaten en ben weer terug in de Lowlands. Gisteren de was en dergelijke gedaan in de jeugdherberg en uitgeput gaan slapen. 

Vandaag heerlijk uitgerust en de stad bezocht. 
Het Riverside Museum was echt super! 
 


Een hele straat van een eeuw geleden nagebouwd. 

Buiten lag een oud zeilschip. 

De bemanning had de tafel wel even mogen opruimen. 

In het centrum van Glasgow een nieuwe korte broek gekocht, maten kleiner dan de vorige. 

Volgens mij heb ik inmiddels zo'n 1000 kilometer gelopen, maar dat reken morgen wel even uit. 



Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.