Dag 57. Morgen loop ik terug

12 mei Glasgow 9 km gelopen

 


Vandaag naar het Kelvingrove Art Gallery and Museum geweest. Daarmee sluit ik mijn laatste dag in Glasgow af.

Morgen begin ik terug te lopen naar Veendam. Maar omdat het via een omweg is doe ik daar langer over dan de heenweg. Ergens in juli hoop ik weer in Nederland te zijn en begin augustus weer thuis.

Gisteren heb ik al wat straatkunst laten zien, vandaag heb ik daar wat aan toegevoegd.

Vandaag dus naar een echt museum geweest. Veel mooie en soms bekende kunstwerken gezien.

Het gebouw was groot en wat rommelig ingericht. Te veel thema’s en geen heldere looproute. 

Maar wel de moeite waard. Een waardige afsluiting van mijn dagen in Glasgow.


Morgen ga ik weer serieus lopen! 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.