Dag 58. Een miljoen!

13 mei Glasgow - Paisley 20 km gelopen 

Een walrus-fontein in Paisley 
Vandaag loop ik vooral door de bebouwde kom van Glasgow en de omliggende plaatsen. Kilometers maken in woonwijken en industriegebieden. Vooral het stuk langs het vliegveld was lang en saai. 

Hoe meer mensen op een kluitje wonen hoe minder contact - dat gaat bijna altijd op. 
Ik werd alleen aangesproken door iemand die mij naar JW.org wilde lokken - ik heb hem uitgenodigd om een kijkje te nemen op Eilt.nl.

Overigens heb ik sinds gisteren een mijlpaal gehaald in mijn Grote Wandeling: ik heb een miljoen meter gelopen vanaf de start op 17 maart! 
 
Niet veel foto's vandaag - 
Langs de oever van de rivier Clyde

Ingang scheepsbouwmuseum

De hele dag dreigende wolken maar ik kreeg geen spatje. Wel stevige wind. Het regende boven de Highlands. 
 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.