Dag 60. De lange weg naar huis

15 mei Lochwinnoch - Kilwinning 24 km

 

'k Krijg steeds meer het gevoel dat ik inderdaad op weg ben naar huis. Terwijl dat onzin is: ik ben nog niet eens halverwege mijn avontuur!
Maar het is best fijn om als antwoord op de vraag "waar ga je naar toe wandelen?" te zeggen "ik ben op weg naar huis!".
Blijkbaar heb ik een doel nodig. Zijn jullie ook slecht in doelloos bezig zijn?

De route vandaag ging vooral over stille landweggetjes. Meestal geasfalteerd, dus gemakkelijk lopen.
Het was een dag met regen maar gelukkig geen grote langdurige plensbuien.

Het gebied is dunbevolkt en niet toeristisch. Weinig mensen gezien. Wel veel zondagfietsers die groeten met "haai-ja!". Wat vermoedelijk "How are you?!" is. Dat is een vraag die geen antwoord nodig heeft, dus ik roep "haai-ja!" terug.

Een rest van een middeleeuws kasteel bij Lochwinnoch.

Na drie dagen stevig lopen ga ik morgen rustig Kilwinning verkennen. Ik blijf hier een nachtje extra.
Tot morgen!

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.