Dag 85. Schoon

9 juni Winshields Farm 9 km

Een paar van mijn foto's wil ik gaan inlijsten. Welke zou jij doen?

Als ik over een dikke maand weer thuis ben ga ik op een groot scherm door mijn honderden of duizenden foto's bladeren. 
Lijkt me lastig kiezen. 

Vandaag was het een rustdag. Ik heb de wasmachine van de boer mogen gebruiken en de spullen te drogen gelegd in de tent. 
Ervaringen uitgewisseld met een paar Vlaamse wandelaars, fijn om Nederlands te kunnen praten. 
De boer had mij geroepen toen ze zich meldden. Blijkbaar vond hij het fijn om hen en mij een gesprekspartner te geven. 

Daarna een wandeling in de omgeving gemaakt en een lekkere lunch bij een restaurant gehad. Met een groot glas cider, dat bestel ik hier geregeld bij het eten - heerlijk gebrouwen in Engeland. 

Bij terugkomst was de was bijna droog want het kan warm worden in de tent.

Een lekkere luie dag. 
Morgen ga ik weer wandelen. 
Eerst even dit verzenden en thee zetten.

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.