Dag 89. Dóórlopen

13 juni Wellhouse Farm Newton - Newcastle 28 km

De eerste 11 kilometer van vandaag had ik gisteren ook al gelopen. Niet erg want je ziet alles nu van de andere kant!
Overigens is het altijd een goed idee om nu en dan achterom te kijken. De mooiste foto's maak je soms van wat geweest is. 

Na een uur kwam ik twee Nederlanders tegen bij een picknicktafel. Zij boden mij een kop koffie aan. Dat kon ik als gebruiker natuurlijk niet weigeren. Zij waren net begonnen aan de Hadrian's Wall Path en wilden het tot de Ierse zee uitlopen. Ik ben in Carlisle begonnen en kan dus niet zeggen dat ik het pad helemaal heb gelopen.
Heel prettig om weer eens Nederlands te kunnen praten. Ik betrap mezelf erop dat ik dan ook heel veel babbel - blijkbaar ben ik toe aan Nederland...

De rest van de dag heb ik vooral heel snel gelopen. Ik wilde Newcastle halen en daar twee nachten blijven. 

Dat is gelukt!
Het YHA had nog een kamer voor mij alleen. Er staan wel twee stapelbedden in, ik mag dus kiezen. 

Morgen en overmorgen ga ik Newcastle verkennen. En overmorgen ga ik aan het eind van de middag vertrekken naar IJmuiden. 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.