Dag 96. Ik besta...

20 juni Egmond aan den Hoef - Petten 24 km

Vandaag is een simpele dag wat looproute betreft: links de zee en rechts de duinen en lopen maar! 
Ik had een stevige wind tegen en de zon meestal in de rug. Mijn achterhoofd is vast rood geworden. Ik smeer wel regelmatig in met factor 30. Gemakkelijk uit te smeren op mijn kale hoofd 😊
Overigens was het niet echt warm doordat de wind over de nog koude Noordzee blaast. Zo'n 16 graden schat ik. 
De foto's - 








Mijn rechterhak is wat pijnlijk daarom blijf ik twee nachten hier in Petten. Kan ik meteen de was doen. 

Gisteren heb ik ontdekt dat de bekende filosoof Descartes zeven jaar in Egmond heeft gewoond. Van hem is de uitspraak "ik denk dus ik besta!" 
Tijdens het wandelen denk ik ook veel na. Ik loop mijn hoofd leeg maar ook vol - als je begrijpt wat ik bedoel. Ik voel dat ik besta... 

Tot morgen. 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.