Dag 111. Lopen!

5 juli West-Terschelling - Franeker 18 km

'k Had een beetje het gevoel dat ik een dag te lang op Terschelling was. Mooi eiland hoor, maar nu ik de finish nader wil ik ook graag verder.

Ik kon kiezen tussen vroeg vertrekken (opstaan om 6 uur) of in het begin van de middag. Toch maar voor het tweede gekozen - ik ben niet echt een ochtendmens.

Die zeereis was prachtig! Het was hoogwater, veel zon en mooie wolken. Er kwamen veel andere schepen voorbij.

De aankomst in Harlingen was bijna jammer. Maar het is wel een mooie stad! De eerste van de Friese steden (nee, ik ga ze niet alle elf doen, misschien drie). 

Via fietspaden en grasdijken kwam ik aan in Franeker. 
Morgen neem ik een omweg door het centrum van die voormalige universiteitsstad. Tot morgen! 

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.