Dag 120. Hier kom ik weg... .

14 juli Oldehove - Groningen 22 km

Vandaag is het precies 64,5 jaar geleden dat ik in deze wereld kwam. Én ook precies 1 jaar geleden dat mijn pensioen begon.
Dat ga ik vieren door te lopen naar mijn geboorteplaats. 

Eerst met de trein naar Groningen. Dan lopen naar Witting voor een nieuwe pet. Gewone petjes passen meestal niet op mijn hoofd. De tekst "One size fits all" op een label is een leugen! Gelukkig heeft Witting ze in alle maten. 

Daarna met het openbaar vervoer naar de plek in Oldehove waar ik gisteren ben gestopt.

De hele looproute die ik vanmiddag heb gelopen kan je HIER in Komoot vinden, met de foto's!

Het was half bewolkt en droog. Gelukkig een stuk koeler dan gisteren. 
Het valt me op dat ik met zware rugzak 20% langzamer loop. Of 25% sneller met de kleine rugzak - maar dat is hetzelfde...

Morgen loop ik de volgende etappe. Wil je ook een link om me live te volgen? Stuur dan even een berichtje. Mag ook via info@eilt.nl

Tot morgen!

Klik hier voor de volgende dag.
Klik hier om terug te gaan naar de eerste dag van deze tocht.