Dag 18 - lente!

Dag 18 - 5 april 2023 - Apen naar Bad Zwischenahn 30 km
Het is volop lente. De vogels zingen, de ooievaar broedt en de herten eten van het verse groen. Terwijl ik dit schrijf timmert een specht boven mijn hoofd in het hout (blijkbaar krijgt hij daar geen hoofdpijn van). Het is lente…

Vandaag ging de route door een heel ander landschap dan gisteren. Deze omgeving voelt een beetje als Drenthe. Kleinschaliger en meer bomen en struiken. Sommige stukken zijn een echte boswandeling.

Vandaag heb ik gedeeltelijk mijn eigen paden gezocht en gedeeltelijk de Ems-Hunte-Weg gevolgd. Bij de finish was een meer.

Behalve wat op Komoot staat ook nog een avondwandeling gedaan, een omweg naar een pizza.

Ik blijf twee nachten in een mooi en eenvoudig hotel. Morgen ga ik met de kleine rugzak een bijzondere route lopen.
Tot morgen!