Dag 21 - een plannetje

Dag 21 - 8 april 2023 - in Oldenburg 12 km

Deze Stille Zaterdag was hier niet zo stil. Misschien logisch omdat gisteren bijna alle winkels en restaurants dicht waren. En zondag en maandag zijn ze ook vaak gesloten. 

Overigens heeft Oldenburg een mooi oud centrum dat zal ook veel bezoekers trekken.
Veel Duitse steden lijken oud maar zijn nep-oud - in de 2de wereldoorlog zijn ze vaak plat gebombardeerd en daarna weer nagebouwd. Oldenburg is redelijk onbeschadigd uit de oorlogsjaren gekomen.
Vandaag heb ik de stad bekeken en boodschappen gedaan. Vanaf 'mijn woning' was het ruim een half uur lopen naar het centrum. Maar de route ging door parken en langs vijvers en een beek. 

Omdat ik twijfel over mijn volgende wandelroute zocht ik in boekenwinkels naar boeken en kaarten over lange-afstand-paden.

Ik denk dat ik een plannetje voor de komende maanden heb...