Dag 24 - laagseizoen

Dag 24 - 11 april 2023 - van Falkensteinsee naar Bremen 33 km

Vandaag was een afwisselend dagje - met regen en zon - met saaie stukken verharde rechte wegen en met modderige paden. Prima wandelen! De route staat weer op Komoot ( met foto's).

Het voordeel van reizen buiten het hoogseizoen zijn de lagere prijzen. Een nachtje slapen is soms net zo duur als uit eten. Moet ik er wel bij zeggen dat ik vaak in sterloze hotel zit. Ik hou wel van een beetje avontuur!

Mijn huidige slaapplaats is voor 1 nacht maar Bremen heeft voldoende te beleven voor meer tijd. Daarom wilde ik ter plaatse meer nachten boeken maar dat is niet gelukt. De communicatie was trouwens moeizaam: de beheerder spreekt alleen Oekraïens en Russisch.
Morgen loop ik in een half uurtje naar mijn volgende avontuurlijke slaapplek (die is ook een half uur dichter bij het centrum).

Misschien denken jullie nu: "Eilt schiet zo niet op met zijn reis!"
Dan is mijn antwoord: "klopt, ik heb geen haast!"

Tot morgen!


De rivier de Weser ga ik morgen overbruggen. Dit is een zijtak, de Kleine Weser of Werdersee.