Dag 57 - rustdag

Dag 57 - 14 mei 2023 - Born 13 km

Mooie jeugdherberg hier bij Born. Het bestaat uit meerdere huizen en een camping. Ik heb voor twee nachten geboekt maar een derde nacht lijkt nodig omdat de veerboot naar het vasteland op maandag niet vaart. Men is in Duitsland gek op een extra "Ruhetag" - en terecht!

Na het ontbijt gewandeld naar de haven van Born. Een leuke boswandeling!
Het dorp bekeken en een grote bak aardbeien gekocht.
Verder heel weinig gedaan deze dag.

Als kind vond ik de zondagmiddag vervelend. Het was saai. Mijn vader viel bijna altijd in slaap boven zijn boek.
Maar nu doe ik hetzelfde, best ontspannen zo'n zondagmiddagdutje...

***

Net bericht gehad van de receptie dat ik een nachtje langer kan blijven. Moet wel verhuizen naar een ander gebouw maar dat vind ik geen probleem.

In de visserskerk in het dorp was vandaag geen dienst maar morgenavond wel een klassiek cello-concert. Lijkt me mooi om te bezoeken.

Ik hoop dat jullie ook heerlijk tot rust zijn gekomen deze zondag. Tot morgen!