Dag 68 - in het volle licht

Dag 68 - 25 mei 2023 - van Aggarp naar Östra Kattarp 21 km

Deze woensdag heb ik mijn tentje achter een mooie molen gezet. Een beetje uit het zicht want ik weet niet zeker of wildkamperen op deze plek wel mag.
Leek mij een fijne plek maar het viel mij op dat het erg lang licht bleef.
Even een kijkje genomen buiten de tent - het blijkt dat deze molen met schijnwerpers wordt verlicht - en mijn tent dus ook!
Dat doen ze natuurlijk voor de toeristen die verderop over de weg rijden. Zou het licht 's nachts uitgaan? Als ik er 's nachts even uit moet is het wel fijn als het donker is.

***
Ben ik weer: het licht bleef aan maar ik had er gelukkig verder geen last van bij het slapen. Ik ben ook niet weggestuurd...

Vandaag (donderdag) stond ik vroeg op. Een ochtendpap gekookt en koffie gemaakt. Daarna op pad.

Vandaag was de route veel meer door bos dan gisteren. Ook veel meer zon dan gisteren.

Ik kwam langs kasteel Torup. Een kasteel uit de 16de eeuw omringt door een bosrijk wandelgebied.
Het gebouw heb ik alleen van enige afstand bekeken. 

Het was even zoeken naar een mooie nieuwe slaapplaats. Dat lukte gelukkig net voordat ik in de grote stad Malmö was. 
Een mooi stukje natuur maar wel dicht bij een lawaaierige snelweg. 

Ik wil nog niet naar een camping of hostel - en in Zweden hebben ze volgens mij geen jeugdherbergen.
Morgen probeer ik wel een 'echte' camping te bereiken. Ben wel toe aan een douche en mijn accu's moeten opgeladen worden.