Dag 101 - kasteel

Dag 101 - 27 juni 2023 - van Odense naar Bogense 19 km

Vanmorgen afscheid genomen van de camping in Odense. Daarna een korte afstand gelopen met de grote rugzak - in ieder geval korter dan het oorspronkelijke plan.
Twee vrienden, die in Bogense in een heus kasteel vakantie vierden, belden me namelijk op - ze wilden mij oppikken met de auto.

 
Ze hadden een kamer voor mij laten klaar maken. Dat is natuurlijk beter dan ergens wild kamperen halverwege Odense en Bogense...

Fijn om weer eens Nederlands te spreken! Morgen ga ik naar een andere slaapplaats in de buurt (was al eerder gereserveerd) maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik in een kasteel heb geslapen!

Met ons drieën het havenstadje Bogense bekeken en daar een hapje gegeten. Er stond een stevige bries vanuit de zee. 
In de verte kan je Jutland zien liggen, maar daar ga ik de volgende week aankomen. Langzaamaan naar huis... 



Mijn bed in het kasteel