Dag 87 - ze schieten!

Dag 87 - 13 juni 2023 - van Vester Broby naar Slagelse 26 km


Na twee nachten in een primitieve slaapplaats wil ik daar even wat foto's van delen. Je kon hier gratis slapen alleen voor het douchen moet je munten gebruiken. Ze stellen een gift wel op prijs.

Je slaapt in een soort bedstede.

Het wandelen ging lekker - veel door het bos zodat ik het kon uithouden. Ik verlang naar schaduw...
Gedeeltelijk ging de route weer door weilanden met koeien maar gelukkig werd het geen avontuur als in Zweden!

Vandaag met een lange broek gelopen vanwege de prikkende insecten. Na de avondwandeling van maandag lijken mijn benen op afbeeldingen van de sterrenhemel...

Een flink deel van de tweede helft van de route kwam ik door een militair oefenterrein - ik hoorde veel schieten. Ik was niet op verboden terrein maar mocht niet van de weg af. 
Wildkamperen ga ik hier maar niet doen. Ik wil geen kogelgaten in mijn aardse tent en ook niet in tentje...

Komoot laat de route zien, alleen de laatste kilometers staan er niet op.