Dag 99 en 100! - eindelijk regen!

Dag 99 - 25 juni 2023 - in Odense 15 km
Dag 100 - 26 juni 2023 - Odense en Svendborg 15 km

Ik ben nu al 100 dagen onderweg! Hartelijk dank voor de mensen die mij al die tijd volgen. Elke dag is er een mooie groep mensen die Eilt.nl lezen. 

Daarnaast laten jullie ook regelmatig iets van je horen. Soms via mail of telefonisch, soms via Komoot, Mastodon of Instagram. Ik ben blij met jullie allemaal! 

Vandaag, op dag honderd, ben ik naar Svendborg gegaan. Oorspronkelijk wilde ik mee met een soort minicruise naar de eilanden ten zuiden van Fyn. Maar de boot sloot niet goed aan op de trein vanaf Odense. 
Daarom is het een wandeling geworden - met hindernissen want er waren een paar forse buien. Gelukkig kon ik schuilen in een café. 

De wandeling ging langs de twee oudste kerken van de stad en later langs het strand. 

Heel veel foto's heb ik opgeslagen in de route bij Komoot - soms zijn ze vandaag wat grijs door de bewolking. 
Vanaf vandaag zet ik de link naar Komoot aldoor onderaan ieder bericht. 

Morgen ga ik weer lopen met de grote rugzak. Mijn slaapplek is dan een kasteel, echt waar!