Dag 106 - buien

Dag 106 - 2 juli 2023 - van Båringskov naar Snoghøj 24 km

Een muurschildering in Middelfart. 

Een vreemd mannetje op de verkeerslichten. 

Vandaag was het heel ander weer dan de meeste dagen van mijn wandeling. Veel buien, stevige wind en nu en dan felle zonneschijn. Lekker afwisselend! 

Vanmorgen op de camping was het mooi droog weer, altijd prettig om de tent droog te kunnen inpakken. 

Hier was het heel vroeg, soms moet ik er 's nachts even uit... 

Mijn nieuwe paraplu had het soms moeilijk - wind en regen is een foute combinatie. 
Toch heb ik pas later in de middag een regenjas aangedaan - toen ik zonder rugzak ging wandelen naar de supermarkt en een restaurant. 


Ik heb het eiland Fyn (Funen) verlaten via de oude brug over de Kleine Belt. Op de foto hierboven zie je mensen de constructie beklimmen - dat is een toeristische attractie blijkbaar. Ze dragen overalls in schutkleur zodat de automobilisten niet schrikken...


In Middelfart kwam ik langs de oude havens. Altijd fijn om schepen te bekijken. 

De nieuwe camping is een primitief veldje zonder voorzieningen. Ik ben de enige gast hier. 

 
Morgen ga ik naar Kolding Daar heb ik een kamer geboekt. Even de accu's opladen en een handwasje doen.