Dag 108 - nog 500!

Dag 108 - 4 juli 2023 - van Kolding naar Hejlsminde 24 km

Als alles gaat zoals gepland heb ik nu minder dan 500 kilometer te lopen in deze Lange Wandeling. Ik denk dat ik daar de maand juli voor nodig heb. 
Bijna automatisch denk ik aan de volgende lange wandeling. Misschien dat ik in de vroege herfst het Pieterpad eindelijk ga uitlopen. 

Voor volgend jaar is Ierland misschien een optie. Juist vandaag zag ik een filmpje van een andere wandelaar die ik al een tijdje volg op YouTube. Hij liep in het zuidwesten van dat prachtige eiland. 


Vandaag heb ik de route aangepast - oorspronkelijk zou ik richting Haderslev gaan lopen. Die route zag er saai uit: kilometers lopen op een fietspad naast een rechte snelweg. 
Daarnaast wil ik naar de zee en daar een rustdag nemen. 

Het werd een leuke route - ook al ging het een paar kilometer langs een redelijk drukke weg, het was prettig wandelen. 
Wel een stevige wind en vooral 's morgens een aantal buien. 


Uiteindelijk staat mijn tentje nu twee nachten achter een heg vlakbij een namaak-hunebed. Uit de wind met een picknicktafel vlakbij. 
Alvast het dorp en het strand bekeken en daar vanavond gegeten in een druk restaurant met uitzicht op het grijze water. 


Morgen ga ik rondom de Hejs Nor lopen, dat is een baai hier vlakbij. Overigens schijnt het morgen heel nat te gaan worden...