Dag 111 - hitte

Dag 111 - 7 juli 2023 - van Haderslev naar Hovslund Stationsby 25 km

Eerst even over gisteren: van mijn bezoek aan de grote kerk in Haderslev heb ik een filmpje gemaakt, je kan hem HIER bekijken (via YouTube). 

Gisteren heb ik ook verteld dat ik eigenlijk nog iets had moeten doorlopen naar een camping vlakbij. Vanmorgen even bekeken - dat was inderdaad een prachtige stille plek aan het water. Toen ik daar vanmorgen vroeg was heb ik een duik genomen en daar het ontbijt gegeten. Een goede start van deze dag! 

Als je bij Komoot de route van vandaag bekijkt ziet dat er grillig uit. Dat komt omdat ik de route naar Santiago voorlopig volg - dat blijkt hier een mooi pad te zijn! 

Wel erg warm vandaag waardoor ik nauwelijks snelheid maakte... 

Nu zit ik in een goedkoop slaaphuis. Drie kamers met een gezamenlijke keuken en badkamer - maar ik ben de enige gast dus het voelt heel ruim en duur...