Dag 120 - goede muziek

Dag 120 - 16 juli 2023 - van Rüterbek naar Peissen 22 km


Zaterdagavond en -nacht was er in een dorp hier in de buurt een Trekkertrek-feest met veel bier en een best goed muzikaal optreden. Hoe ik dat weet?
Allereerst hield het geluid mij wakker tot diep in de nacht, ook al was het een paar kilometer van mij vandaan. 

Ten tweede hoorde ik deze zondag bij een restaurantbezoek in Hohenwestedt een paar mannen over het feest praten.
Lekker gegeten trouwens, Schnitzel met Pommes en Salat.
Toen ik een fooi gaf kreeg ik een grote fles mineraalwater mee voor onderweg - precies wat ik nodig had!

Na die te korte nachtrust heb ik een extra sterke koffie gemaakt bij mijn ochtendpap. 

Hohenwestedt is trouwens best een leuk plaatsje zonder poeha. Een groep mensen die ik voorbij liep stopten mij omdat ze nieuwsgierig waren. Een leuk gesprek gehad. 
Duitsers hier in het noorden groeten sowieso vaker dan de Denen en starten soms een praatje. 

Het wandelen ging vandaag lekker maar ik kwam minder ver dan ik van plan was. Ik was te moe en het was te warm om te wandelen.
Nu staat mijn tentje naast een voetbalveld, een beetje onopvallend, hoop ik.

Morgen ga ik naar een echte camping en daar wil ik een dagje blijven.