Dag 124 - saai?

Dag 124 - 20 juli 2023 - van Wischhafen naar Wingst 26 km


Vanmorgen vroeg vertrokken vanaf mijn illegale kampeerplek.
Over de tocht zelf is niet zo veel te zeggen, het was een beetje saai met nu en dan een stevige bui. 

Ik had geen zin in weer wildkamperen en heb een route gelopen naar de jeugdherberg in Wingst. Over een 'echte' wandelroute had ik dat nooit gehaald omdat die meer kilometers nodig heeft.

Onderweg stopte een Duitse haar auto vlak naast mij. Ik worstelde net met mij kapotte paraplu in de zoveelste regenbui.
"Wil je meerijden?" vroeg ze.
"Niet meer nodig" zei ik dapper. "De bui is alweer voorbij. Hartelijk dank!"

In Hemmoor, de enige grotere plaats onderweg, genoten van een lekkere pizza.

Ruim op tijd kwam ik aan bij de herberg. Nu slapen en morgen weer wildkamperen... denk ik. Erg weinig campings onderweg.