Dag 126 - weg weg

Dag 126 - 22 juli 2023 - van Stinstedt naar Geestland 16 km


Dat wildkamperen was prachtig! Het uitzicht vanuit de tent was aldoor anders. 



Vandaag een korte wandeling over de Elbe-Weser-route. Het is tegelijk een onderdeel van de E9, een enorme wandeling langs de Europese kusten.
Zo'n internationale route zou eigenlijk druk moeten zijn maar hier is het stil. Soms heb ik het idee dat ik de eerste ben die hier loopt. Soms is het pad gewoon verdwenen... 

Maar vanzelfsprekend loop ik dan gewoon door, misschien had ik een lange broek moeten aantrekken.... 
Brandnetels, bramen en hoog nat gras belemmeren mijn voortgang. Het valt me mee dat ik toch nog 5 kilometer per uur haal!

Het is wel mooi. 
Ik zit nu op een camping vlakbij Bad Bederkesa, een kuuroord. Alles was deze zaterdag dicht behalve een supermarkt en wat restaurants. Een beetje triest met die regen erbij.

Gelukkig heb ik mijn was kunnen doen morgen vertrek ik vroeg naar Bremerhaven. Daar blijf ik twee nachtjes.