Dag 127 - halve zool

Dag 127 - 23 juli 2023 - van Geestland naar Bremerhaven 25 km

De route van vandaag was een mix van Google Maps, Komoot en een emmer regenwater. 
Vanaf gistermiddag heeft het bijna non-stop geregend. Gelukkig meestal zachtjes maar soms stevig. Pas de laatste uren was het ongeveer droog.

Regen hoort er natuurlijk gewoon bij, ik heb geen hekel aan wat water. Sommige paden werden wel erg modderig. 
Als iemand het programma "Heel Holland kleit" op de televisie wil brengen dan weet ik wel een paar paden waar voldoende klei is te vinden...

In het begin heb ik twee keer geprobeerd te officiële Elbe-Weser-route te volgen. De eerste keer was dat onmogelijk door dichte begroeiing. De twee poging strandde in de klei...

Toen besloot ik de fietsroute via Google Maps te volgen. Was wat saaier maar schoot wel lekker op. 
Toen ik bij mijn hotel was aangekomen had ik vijf kilometer minder gelopen dan via de "officiële" route nodig is.

Onderweg merkte ik dat de zool van mijn rechterschoen te ver versleten is om de finish in Veendam te kunnen halen. Morgen heb ik een dagje vrij - dan ga ik nieuwe schoenen kopen. En een betere regenjas, want deze is lek.

Als ik thuis kom is alles nieuw!