Dag 129 - de overkant

Dag 129 - 25 juli 2023 - van Bremerhaven naar Moorsee 21 km wandelen 


Na een grillige route door Bremerhaven heb ik de veerpont over Weser gevonden. Er is ook een brug meer naar het zuiden maar als ik moet kiezen ga ik voor een stukje varen. Als ik me niet vergis is het de zevende ferry van deze vakantie. En de laatste... 

Aan de westkant van de Weser loop ik eerst nog naar het zuiden maar daarns volg ik de oude spoorbaan richting Jade. Daar hoop ik morgen te kamperen.
Geweldig wandelweer trouwens - alleen wat regen toen ik net binnen een kop koffie aan het drinken was! Morgen schijnt het veel natter te gaan worden...

 
Waar vroeger het station van Moorsee stond heb ik mijn tentje opgezet. Even gevraagd bij de buren - geen probleem. Meteen mijn flesje laten vullen met water voor het avondeten en mijn ochtendpap. 

Tot morgen!