Dag 135 - rozen

Dag 135 - 31 juli 2023 - van Bad Nieuweschans naar Winschoten 21 km

In het verleden heb ik meerdere keren het Rondje Ameland gelopen, dat is zo'n 50 km lopen (tegenwoordig kan je ook 25 kiezen). Ongeveer een kilometer voor de finish kreeg je altijd een prachtige roos van een sponsor. Soms was ik zo kapot en daardoor mijn emotionele drempel zo laag dat die roos mij bijna in huilen deed uitbarsten.

Vandaag heb ik mijn Lange Wandeling bijna uitgelopen. Nog één wandeldag. Nu viel de emotie bij het zien van de rozen in het Rosarium wel mee. Maar het was wel mooi symbolisch.

De eerste helft van de tocht was erg nat - ik kon de stormparaplu goed testen. (Overigens raakte ik de plu daarna ook kwijt omdat ik hem in de trein liet liggen...) 

De rest van de tocht ging door het nieuwe natuurgebied tussen Blauwestad en Winschoten. En dus langs het Rosarium.

Later deze week loop ik de laatste etappe - ik moet de dag nog kiezen.