Dag 14 - goede vrijdag

Vrijdag 29 maart 2024

Van Apeldoorn naar Otterlo, 26 kilometer gelopen. 

    Marc Chagall - de Witte Kruisiging. 

Altijd een bijzondere dag, de Goede Vrijdag. Vandaag online meegekeken met de avondmaalsviering in mijn thuiskerk. Ik heb besloten om de komende dagen in Otterlo te blijven en hier Pasen te vieren. Morgen, op Stille Zaterdag komt geen verslag. 


Vandaag heb ik een lange afstand gelopen - de langste van deze reis tot nu toe. Ook heb ik het hoogste punt van deze reis beklommen. Pas over ongeveer 500 kilometer verwacht ik weer hoger te klimmen (tenzij er nog een mooie hoge toren voorbij komt...). Op die top van vandaag heb ik een kort filmpje opgenomen (zie HIER). 

Mooie uitzichten en mooie foto's kunnen maken want het was formidabel weer. In Hoenderlo zelfs een vers ijsje genomen. 


De Hoge Veluwe bleek ook een prima wandelgebied, jammer dat de entree best prijzig is. 
Officieel moet je om 18 uur het park hebben verlaten maar ik was een half uur te laat, de hekken waren dicht en er was niemand aanwezig...
Lichte paniek: straks moet ik hier nog wild kamperen of krijg ik een boete! 


Gelukkig bleek er na enig zoeken een knop te zijn met EXIT er op. Toen ik daar op drukte ging de poort open. Puf! 

Vandaag in Komoot (met wat extra foto's).

Terug naar dag 1.

Naar de vorige wandeldag <

Naar de volgende dagen >