Jacobspad van Norg naar Rolde


Zoals eerder gedeeld lopen er bij mij meerdere wandelprojecten. Inmiddels heb ik het Jacobspad tot Rolde gelopen. Geen enorme afstanden per dag - ik wil vooral de conditie hoog te houden. 

Het blijkt een mooie route te zijn met veel paden die ik nog nooit eerder heb belopen. Bos, hei, dorpen en kleinschalig landbouwgebied wisselen elkaar af. De aanwijzingen langs de route zijn helaas vaak afwezig, lopen zonder een boekje zou ik daarom niet aanraden. Je kan natuurlijk ook mijn routes downloaden van Komoot!

Even een overzicht (aanklikken voor de link naar Komoot, met veel extra foto's!): 

Norg - Vries

Vries - Rolde

Vlakbij Rolde heb ik een ultrakort filmpje gemaakt met daarin nieuws over de Lange Wandeling van 2024.

Klik HIER voor het vorige verslag van het Jacobspad en HIER voor het vervolg.