Dag 2 - de "Meindl Eilt"

Woensdag 13 maart 2024
Van Gieten naar Schoonloo
18 kilometers gelopen 

Gisteren nieuwe schoenen gekocht. Het blijkt dat het model van de laatste twee jaren nog steeds het best passende model is, dus ga ik terug naar de Meindl! 
Ik hoorde in de winkel dat schoenen soms worden vernoemd. Misschien moet de Meindl SienaGTX dan Meindl Eilt gaan heten 😉 

Van links naar rechts 2022, 2023 en 2024.

Vandaag was de start bij het eindpunt van maandag en de finish bij de rotonde van Schoonloo. Het grootste deel was over het Pieterpad. Best fijn dat we zoveel routes in Nederland hebben! 
Het weer was droog maar vanwege de buien die we eerder dit jaar hebben gehad moest ik soms wel omlopen om droge voeten te houden.




Elke dag kom ik wel mensen tegen onderweg. Aan de rugzak kan je zien dat ze ook wandelaars zijn. 
Soms is dat reden voor een praatje (eerlijk gezegd is de sociale kant voor mij een belangrijke reden om te gaan wandelen), soms is het alleen een korte groet: "fijne wandeling!"



Vrijdag ga ik verder lopen - tot dan!