Dag 3 - op weg naar Santiago?

Vrijdag 15 maart 2024

Van Schoonoord naar Beilen

22 kilometers gelopen 



Vanmorgen was ik nog niet helemaal zeker waar ik de finish voor vandaag zou leggen. De planning was om vandaag en morgen te gaan lopen maar toen ik redelijk vroeg in Westerbork kwam besloot ik na de lunch toch verder te lopen. Zaterdag kan ik dan schrappen als wandeldag.

Dinsdag loop ik dan van Beilen naar het zuidwesten - voor het eerst met de grote rugzak!



De lunch was een lekkere uitsmijter.

Jacobspad

Overigens liep ik na Westerbork over het Jacobspad. Die route gaat via Hasselt bij Zwolle uiteindelijk naar Santiago in Spanje. 
Santiago is niet mijn geplande finish voor de Lange Wandeling 2024 - hoewel ik in het verleden de route vaker onderweg heb veranderd...

Eerder had ik het plan om naar Rome te lopen - ik gebruikte toen het Jacobspad voor het eerste stukje. Het stukje Jacobspad van vandaag is het vervolg van die van vorig jaar.